Black OR White (beige) ?

För ett par dagar sen köpte jag 6 stycken nya stolsöverdrag till matsalsstolarna vi har i vardagsrummet. Beiga. Detta för att det skulle matcha vår beiga soffa lite bättre än vad de svarta stolsöverdragen gör... men nu kan jag inte bestämma mig.
Svarta eller beiga? Vad hade ni haft?
(de ser mer vita ut än vad de är på bilden pga blixten)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Beige tycker jag :-) Förresten, gud vad mysigt med skogen! Ser ju helt underbart. Härligt att få sånt lugn, det mår man bra av <3

2011-10-01 | 11:07:43
Laila

Hmmm ja Lina tycker dom båda är jätte fina :) Men jag skulle nog ha kvar dom svarta för att få in lite färg.



Det blir så fint i erat hus,ni är så otroligt duktiga och händiga :)



Ha det så gott kram

Cina

Helt klart svart =)

2011-10-01 | 21:15:25
Boel

Svarta passar bäst tycker jag. Bryter det vita o beiga fint, matchar gardinerna!

2011-10-02 | 13:57:05
emily

svarta tycker jag! Men ta det du trivs bäst med, i värsta fall är det ju bara att byta :)

2011-10-04 | 20:43:45
http://agressia.blogg.se/
Hondjur

Tycker nog oxå de svarta.. De bryter av lite! Och det syns inte lika fort om det kommer en fläck. Haha!

Men håller med en av de föregående talarna - Ni är så vansinnigt duktiga gumman!!



Och det där med skogen är ju alldeles perfekt! <3

2011-10-05 | 14:10:10
http://etthondjur.blogg.se/