Hjälpande storasyster

Storasyster hjälper lillebror att ta på sandalerna...
God morgon du lediga dag! :) Wohoo. Finaly! Idag ska vi börja med att spendera dagen tillsammans med våra fina vänner. Lek, bus och grillning står på schemat. Ska bli otroligt kul! Sen måste vi som sagt ta tag i en hel del måsten, tråkigt men sant.. Jag ska snart åka förbi jobbet på Jemman för att lämna in mina jobbkläder och mina nycklar till butiken. Man skulle kunna tro att det vore sorgligt, efter 6 år på samma jobb. Men vet ni vad? Det känns faktiskt toppenbra! Klart jag kommer sakna mina kollegor och sådär, men nu när vi snart är husägare lär man väl springa där för jämnan ändån :p Och mitt nya jobb är ju bara SÅ roligt! Jag riktigt längtar efter att gå dit
- det är ju det ska va! Inte sant?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sophie

Jo, jag har nog allt njutit av helgen och dess värme.. :)