Vår midsommar!



Ungarna var finklädda dagen till ära och Ninni var överlycklig över att äntligen få använda sin fina klänning. Det är en riktig liten prinsessa som huserar i familjen Ninninus minsann :)



Jag körde på lockar i håret, första gången på evigheter. Annars är mitt hår spikrakt! Det underbara halsbandet jag har på mig kommer från Miaz.



En av ringarna från MissDee fick pryda handen...



Det härliga midsommarbordet! :)



De stora barnen fick ett eget litet midsommarbord...



Jag hade med mig alkoholfritt jordgubbsbubbel...



Fina Ninni ♥



Finaste midsommartjejerna....



... som även hjälpte till att bära midsommarstången på plats....





Grabbarna grus kämpade med att köra Boby Car rally på gräset :)



Framåt kvällningen var alla barnen trötta och tyckte det var riktigt skönt att gå in för att se film; Trassel.


Vi hade en underbar midsommar och vi TACKAR än en gång fina familjen Charlottendal för att vi fick vara med i år också. Nästa år hoppas vi kunna bjuda igen - då huset förhoppningsvis är i "bjuda-hem-vänner-för-fest" - vänligt skick! :D 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

Vilken mysig midsommar ni ser ut å haft! Nu är flytten nära, lycka til med allt!! Kram!

2011-06-26 | 17:02:13
http://evelinalinnea.blogg.se/