Har jag sagt att jag älskar mitt jobb?



Har varit och donat lite på gymmet en stund och vad ser jag när jag kliver in i min lilla receptionsborg igen? En kopp nybryggt kaffe! Rykande hett och väldoftande, med lappen "Varsegod" :) Tack! Tack! Taaaaack!! Finare kollegor kan man nog inte ha.... som tänker på lilla mig ♥ Glad man blir!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Åååh! Sådant där kan verkligen göra hela ens dag! :) Mysigt!!



Tack för finaste kommentaren söta du!! Kollade du förresten klippet på lilla skrot som sjunger "lilla snigel"? ;) Kan nog ge dig ett litet fniss iaf.. kommer ett par videklipp till i dagarna!



Ha finaste midsommaren ni med underbara du!! Och glöm inte att inte stressa ihjäl dig! :) Aaallt, kommer lösa sig :)

Massa, varma sommarkramar till Er!!

2011-06-22 | 11:11:45
http://etthondjur.blogg.se/
Anonym

Den handstilen känner man igen ;) Hon är fantastisk!

2011-06-22 | 20:35:23