Utflykt!

Hunken väckte mig med meningen "älskling, vad känner du för att göra idag?" Eftersom klockan knappt hunnit slå 06.00 så hade jag inte mycket respons på den frågan... Så han fortsatte ".. vad säger du om att du & jag gör något tillsammans, barnen kan kanske vara hos mamma?" Mmm, visst.. mumlade jag. Sagt & gjort! Han ringde och väckte barnens farmor, kl 7.00 en lördagmorgon, för att fråga om barnpassning. Ja, jag säger då det... Karlar! :p
Nu är en liten väska packad och vi ska strax dra iväg på äventyr. Barnen lämnas hos farmor i Tingsryd och är överlyckliga över detta... och jag & Hunken drar vidare till Växjö ett par timmar, för att hand i hand strosa lite på stan ♥ Förhoppningsvis blir det lite shopping också :)
Vädret är inge vidare idag, så det passar ju bra med en utflykt!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Åh, vad mysigt!

Och skönt att Hunken är ivrig han med :p (på trots av att jag kanske tycker att 07 är liite tidigt att ragga barnvakt) Haha! Men väldans gulligt iofs :)



Ha mysigaste dagen gumman!

2011-06-11 | 10:22:53
http://etthondjur.blogg.se/