Underbar dag!

Vi har haft en underbar dag tillsammans med våra fina vänner. Vi hann med en massa bus, grillning och en hel del kaffe och snack. Ja, glass slank också ner. Är det sommar så är det! :)
Finaste kidsen
Dricka är viktigt när det är varmt ute...
'
Grillat var det här! :)
... och GLASS i stora lass! :)
Väl hemma igen sprang barnen i vattenspridaren och jag satte rumpan i en solstol med en "hus & hem" tidning i näven. Hur mysigt som helst! Vilket sommarväder!
.. och på baksidan blommar nu vår mini-syren vilken dag som helst. De blommor som redan slagit ut, doftar ljuuuuvligt! Helt fantastiskt hur en enda liten lila blomma, kan ge så mycket god lukt.... ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Frugan

Vilka härliga bilder, dom beskriver mycket :)

2011-06-07 | 21:19:10
http://mammasbusungar.blogg.se/
Jeanette

Hej!

Jag har beställt från Haileys förut och blev sugen igen så jag googlade runt lite och hittade bara din blogg. Såg att ni hade stängt web-butiken förra året, tråkigt! Har ni tänkt att starta upp den igen? Svara gärna till min mail. =)

2011-06-08 | 17:07:05
http://kvartiett.blogg.se/