Mysig dag som slutade i tårar

Har varit en lång, men otroligt mysig dag idag. Jobb från 05.45-17.00, sommarfest och sen jordgubbsplockning efter det. Tyvärr klämde Ninni sitt finger när bildörren slogs igen, och kvällen slutade i en massa tårar :( Det ser dock inte så farligt ut så jag antar att det var tur i oturen att det tog precis nedanför nagelbandet. Men, stackars Ninni har såklart ont..
Ungarna har nyss hamnat i säng, efter att ha ätit en massa självplockade jordgubbar till kvällsmat och så fort de somnat så är här en till som kommer slockna direkt - JAG! Ikväll är jag riktigt trött. I morgon väntar personalmöte på Jemman kl 07.00 och klockan 8.00 måste jag vara på Friskis eftersom jag jobbar där till 17.00 imorrn. Fullt ös alltså!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Åh.. Lilla Ninni! Krama från oss gumman!! <3

2011-06-15 | 21:03:24
http://etthondjur.blogg.se/