Loppisfynd

I morse bestämde vi kring frukosten att vi skulle packa in oss i bilen för att åka till loppisen i Ronneby. Sagt och gjort! Vid 9.00 intog vi en plats på parkeringen och sen var det bara till att strosa runt i gyttjan bland alla andra :)
Jag fyndade i alla fall en vit Stelton termos. Jag har en sedan innan, som jag fått i julklapp, och det är ju PERFEKT att ha två när man nu kommer bjuda många vänner på fika i solen, vid huset ;) 100 kr fick jag ge förresten, den som kostar runt 500-lappen (om inte mer?!) annars. Vilket klipp! Sen inhandlades också supersnygga salladsbestick och två klotlampor till Neos kommande sovrum - också kanonfina! Tyvärr verkar det som att min kära hunk packat ner kameraladdaren, så jag kan inte ta några bilder - än. Ska dock fortsätta leta.... Det är nämligen en av få saker jag inte klarar mig utan - kameran! Mammarazzi är mitt andranamn :p
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)