Jag är sjuuuuuuk :(

Kände att den kom krypandes redan igår förmiddags, förkylningen alltså. I gårkväll bröt den ut fullständigt och jag deckade i sängen innan klockan ens slagit 20.00 - efter det varma skumbadet med nyplockade, väldoftande, vita rosenblad i, som min hunk ordnat till mig ♥ Vaknade i morse och mådde något bättre, så det satte igång och städades, packades och fejjades. Gjorde en supersmarrig sallad till lunch, för att efter maten ta en välbehövlig powernap på en och en halv timme. Gosh! Jag som aldrig brukar kunna somna "mitt på dagen"....
Hur som helst så fylldes eftermiddagen med ännu mer packning - ja, nu är vi så gott som klara. Känns toppen! I morgon blir det troligtvis en runda till tippen med den sista skiten, men sen så... Nu har vi två jätteroliga helger att se fram emot - den kommande är ju midsommarhelgen som firas med goda vänner och helgen efter är det ett underbart Bröllop som gäller, samt husflytten då. Wohoo! :) Nu ska jag bara se till att krya på mig också...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

krya på o trevlig helg :-)

2011-06-18 | 18:55:25