Gräsklippare; PARTNER

Hunken kom till mitt jobb idag innan jag slutade och han hade fått äran att helt själv välja ut en gräsklippare.. Tack och lov valde han ingen åkgräsklippare (det hade inte funkat på vår kommande tomt ändå!) utan han valde (såklart?) den dyraste av de "andra vanliga" gräsklipparna :) Tur att jag har personalrabatt så man tjänade nån tusing på priset, annars veti tusan om det hade varit värt det i mina ögon... bara för att det är elstart och något bättre motor...? Hm. Å andra sidan så är ju tekniska saker som gräsklippare inte min starka sida. Inget brinnande intresse har jag för området heller så... Valet hunken gjorde blir nog toppen! :)
Mycket kraftfull klippare med elektrisk start. Det betyder att du inte behöver dra i något snöre! AutoWalk, 190 kubik och 53 cm klippbredd. Välj mellan uppsamling i 71-litersuppsamlaren eller mulching
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Tack är supernöjd :)

Hoppas du får en bra dag idag och får njuta av din lediga dag i morgon :)Kramar

2011-06-05 | 15:22:04
http://joelsmamma.blogg.se/
Carina

Vi köpte ny gräsklippare förra året och det var mycket rekande innan. Hade gärna valt en Klippo men tyckte dom var lite väl dyra så det blev en Stiga.

En självgående. Men Stefan tycker den går för långsamt. Nu hra vi köpt en begagnad (samma men utan självgång) som han kan springa runt med. Vi har ganska stor tomt och brukar klippa från varsitt håll.

2011-06-05 | 19:59:46
http://justmintoo.blogg.se/