Fullspäckad onsdag

Det blir som sagt jobb mellan 8.00-17.00 för att sedan gå från jobbet i receptionen - till omklädningsrummet. 17.30 väntar nämligen ett spinningpass tillsammans med en tjejkompis. Ja, nu när jag tränar gratis så bara MÅSTE jag ju ta tag i träningen. Har ingenting att skylla på längre, inte sant? :D Så, spinning it is! Ska bli superkul!
Efter spinningen ska jag köra hemåt, för kl 19.00 får vi besök. Hon som ska ta över våran lägenhet när vi flyttar till huset kommer för att titta, mäta och prata med oss. Trevligt. Sen lär väl en annan slockna som en sten på kudden, antar jag..... Hoppas ni får en härlig onsdag!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

Tänk, jag har aldrig provat spinning! Är inte det superjobbigt? Det ser så ut iaf :P Nån gåg ska jag testa!Bra för rumpan har jag hört! Vilken supersomrig bild på barnen!!! Ha det bra Kram!

2011-06-01 | 23:40:59
http://evelinalinnea.blogg.se/