Fredag

Regnet öser ner. Det är fredag och jag jobbar mellan 06.00-17.00 idag. Sen är det helg! Och på tal om helg, så är ju detta den sista helgen vi har helt lediga - i lägenheten. Nästa helg är det ju midsommar och sen flyttar vi ju!! :D Ska bli SÅ kul, tror jag längtar ihjäl mig....



Igår efter jobbet åkte jag direkt hem till en tjejkompis, som bjöd på underbart god sallad och lyxig mango efterrätt med hallon. De har precis målat om sitt hus och shit så fint det blev! Ett helt annat hus. Tänk vad lite färg kan göra egentligen.... Ha nu en toppendag mina vänner, jag lovar att svara på era alldeles underbara komentarer i helgen. Har varken hunnit eller orkat svara de senaste dagarna.. Stor kram till er!  

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina

Räcker nog inte med lite färg ocm man ska måla om ett hus men visst gör färgen skillnad. Ofta blir det bra, ibland fel.

Gissar att erat hus kommer att bli vitt med någon färg på fönsterfoder knutbrädor mm.

Njut av livet!!

2011-06-17 | 08:02:30
http://justmintoo.blogg.se/