Flyttdatum; Ändrat!

Igår pratade jag med de som säljer huset till oss, ang flyttdatum och tillvägagångssätt. De ska nämligen ha flyttstäd och det innebär att huset står tomt, städat och rent, redan på onsdag i nästa vecka. Så, vi kan börja flytta in redan då - för att sedan ägna helgen åt att städa vår lägenhet. WOhoO så bra! :)



Så nu är det massa renoveringstankar som löper runt i skallen på både mig & Hunken. Färg, tapetval, prioriteringar... Åh vad roligt det ska bli!! :) Dessutom har jag kommit i kontakt med ett företag som mest troligt kommer ordna en dö-snygg grej till huset. Jag är så förväntansfull - på ALLT! :)

Ni hänger väl med i husflytten va?
För det kommer bli mycket skrivande om det i bloggen det närmsta... :p

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Klart, är så nyfiken på hur ni kommer få det :)

2011-06-21 | 12:32:01
http://joelsmamma.blogg.se/
Hondjur

Tror jag är ungefär lika förväntansfull som dig gumman! Kommer bli sååå roligt! ^^

2011-06-21 | 13:06:00
http://etthondjur.blogg.se/