Fler förslag :)

Tack snälla ni för alla era ÄRLIGA svar. Det uppskattas enormt! Kusinvitamin; inte alls neggo, härligt att få andras åsikter så man själv får sig en tankeställare och kanske rent av "tänker om" och håller med :) Det var ju det jag bad om! :D Så, tack snälla ni som svarade på frågan under. Nu kommer här lite fler förslag, för jag är rent av förvirrad - det finns ju så mycket fint!
Högblankt vitt med stålben
Gillar stolarna! :)
Bord som "alla har". Plaine från Mio... Lite tråkigt? (eftersom det är så vanligt)
IKEA har ett STORT bord som inte, enligt mig, ser så tilltalande ut på deras hemsida...
Men när man ser det såhär, inrett och upp-piffat så är det ju riktigt snyggt! Gillar ideèn med att ha OLIKA stolar runt bordet! Klatchigt och lite fräckt. Har ni någon favorit av borden ovan? Eller kanske har ni andra tips på vita, relativt stora, bord? Help me!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Jag tycker det sista, gillar verkligen idén med olika stolar, det gjorde det enkla mycket mer piffigt :)

2011-06-02 | 10:18:26
http://joelsmamma.blogg.se/