Didriksson på 50%

Nu tror ni väl jag är knäpp eller nåt, men jag har faktiskt klickat hem 5 stycken Didriksson jackor! :) De var på 50% och eftersom både jag och ungarna behöver nya jackor så passade det alldeles utmärkt. Hade dock aldrig klickat hem dom till fullpris, näe det är jag alldeles för snål för. Då räcker en jacka från H&M eller Lindex precis lika bra ;)




Till lillemannen i familjen; 250 kr



Och till vår lilla stora tjej; 250 kr


En likadan jacka som jag köpte (också på 50%) i vintras, fast som nu (minus 22 kg senare) dessvärre? är på tok för stor! Så, den åker ut på tradera när årstiden är rätt :) Älskar den jackan!




Och hur mysig ser inte denna ut att vara då? Nä, nu har jag jobbat så mycket den sista tiden så den är jag faktiskt värd - trots att jag egentligen inte behöver den, om man nu säger så.... Skynda fynda ni också vetja, det finns lite kvar (dock utplockat i storlekarna, såg jag nu) www.zillstar.se
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)