Ännu en underbar sommardag!

Det ser ut att bli en riktigt härlig sommardag idag också. Underbart! Jag hoppas jag hinner ta del av det efter jobbet, precis som igår.. Jag ser SÅ fram emot morgondagen då jag är LEDIG! Då blir det förhoppningsvis lite roligheter på schemat, och så såklart några måsten också...
Det ska packas och donas ännu mer och jag tror att jag ska måla om förra årets loppisfynd, en stringhylla. Den har inte kommit upp ännu, eftersom vi inte haft plats för den i lägenheten (typiskt mig att köpa den ändå, den var ju billig och kunde bli snygg!) Den ska gå från mörkt trä-färgad till att bli vit i en såklart högglansig ton. Min favvo.

 

Sen blir det såklart en massa gos med våra små ♥ Hua så fort de växer! Lillebror har snart vuxit ifrån storasyster och hans tal har äntligen kommit igång på riktigt. Tiden går.... man får försöka ta vara på den så gott man kan.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)