Åh..

Det ser ut att bli en KANONDAG - och jag ska jobba. Det suger verkligen! Speciellt nu när jag egentligen faktiskt inte behöver.... uppsägningstiden gick ut igår! Men ingen kunde tydligen ta min helg och sen är jag för snäll som ställer upp. Sista gången nurå. Min absolut sista helg där....
Jag och Ninni har precis ätit frukost. Neo tog sovmorgon och hunken har jobbat i natt och kom hem tiiiidigt i morse, så han sover också. En överraskning hade jag i nattduksbordet, som jag hittade när jag skulle lägga mig igårkväll - och nu på morgonen låg där frallor i en påse på bordet.

Tack snälla älskling! I Love You ♥
Eftersom jag ska jobba och hunken sover så ska bästaste mormor passa kidsen fram till lunch. Så, dit ska jag strax köra dom - innan jag brummar vidare till jobbet.

Närå, jag är inte bitter... inte alls ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)