Vår vän SOLEN - äntligen!

Idag har ju varit en helt fullständigt lysande dag - bokstavligen talat! Solen har lyst som bara den hela dagen och jag trodde vid flera tillfällen att jag seriöst skulle brinna upp. Man har ju lixom vant sig vid ruskväder och klär sig därefter..... (med bla. svarta chinos och "tjocktröja" dagen till ära)
Jag slutade tidigt idag och åkte direkt till dagis och hämtade barnen. Efter det åkte vi och beställde tapeter och blev en sisådär 3500 kr fattigare, men hey - det är det värt! :) Efter det gjorde vi ett spontanbesök hos våra goa kompisar, som fått kattungar! Halleluja vad söta dom är, ja jag ville ta hem allihop! ♥ Så är det nån som vill ha en kattunge (bondkatt) "for free" så säg bara till! De är 4 veckor just nu och har preciis lärt sig gå.. Kvällen har spenderats med div. nödvändigheter och barnen har (såklart!) lekt med grannpojken. Riktiga kompisar!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


jenny marath

hej är kattsugen så hör av dig om du kan

2011-07-25 | 19:57:09
Lina

JENNY: Jag har mailat dig! :)

2011-07-26 | 18:31:31
http://ninninusens.blogg.se/