Utkast: Juli 26, 2011

Hej. Jag har väl egentligen inte så mycket att säga :) Sitter på jobbet, blev dubbla pass idag så jag slutar sent för ovanlighetensskull. Har precis slutfört ett schema för de 8 timanställda som också jobbar här. Första gången jag har ansvaret för att själv fixa schema för personalen, men jag tror jag har kunnat uppfylla de flestas önskemål. Jag har själv tagit ett par extrapass, som ingen ville/kunde ta. Passar bra med lite extra timmar och dessutom slipper jag "tvinga" någon att ta dom (mespropp eller för snäll? avgör ni!) :D



Det var längesen jag skrev om vår lilla Hanniebannie men hon mår bara bra. Hon är såklart fortfarande världens bästa katt, otroligt kelen och tillgiven! Något klumpig dock ;) Hon kommer springades så fort vi kommer hem och ska man på toa ska hon med in... så någon privecy är det inte direkt på tal om hemma hos oss :p Älskade lilla Hannie ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)