Strandhäng

Som sagt; Man måste njuta lite av sommaren också! Så, idag drog vi till stranden....
Vi hade såklart med den obligatoriska fikakorgen, som innehöll både pannkakor, saft, kaffe och fika. Mumsigt värre efter ett par timmar i solen & vattnet. Väl hemma igen har vi mest bara pysslat och donat. Vi har kommit ytterligare en bit på Neos rum och snart är det klart. Hoppas bara fondtapeten kommer i dagarna nu bara... Bild på vårat framsteg kommer i nästa inlägg - ska också visa er världens tjusigaste lampa som blev monterad och uppsatt idag. I looooove ♥ Sjukt snygg är den! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Iza

Hej, jag är gravid m mitt andra barn och när jag googlade "gratisprylar för gravida" (vem vill inte ha gratis prylar?) så kom din blogg upp - dock från 2008. Så stora o söta dina barn är! Tackar dock för tipsen över gratisprylarna. Vissa visste jag redan om men andra var "nya" trots att det är 3 år senare.

2011-07-11 | 11:33:36
http://imittegetparadis.blogg.se/
Evelina

Men oj vilka somriga fina bilder!!! Hade ni så fint i går? Här gick åskar så det hette duga, usch! Vad fint det blir i Neos rum:D Kram!!

2011-07-11 | 15:30:02
http://evelinalinnea.blogg.se/