Måndag morgon...

I dag är en klassisk "måndamorron" :) Regnet öser ner och här sitter jag på jobbet i slappa chinos och munktröja och en kopp varm choklad - och med massa problem! Måndag morgon? Javisst!



Datorerna på jobbet har fullständigt havererat och då ska ni veta att vi har datorer till ALLT här på anläggningen. Till kassa, dagsavslut, inpasserningar, bokningar och avbokningar av pass osv osv... Ingenting funkar. Ingenting! Dessutom är det första dagen jag är alldeles själv på anläggnigen, bland personalen då menar jag, eftersom alla är på semester. Great! Är det inte bara SÅ typiskt så säg?

Ringa supporten? Vad tror ni jag har gjort sedan kl 06.00 i morse - ringt supporten! Men, ingen som svarar. De öppnar kl 9.00. En 3 timmar lång väntan och en mängd "God morgon! Du behöver inte dra ditt kort idag, datorn vill inte riktigt som jag vill". Bara en timme kvar nu - måtte de kunna lösa buggen åt mig....

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Åh, din stackare! Jag hoppas det löser sig gumman och att resterande del av måndagen blir bättre!

<3

2011-07-18 | 10:01:09
http://etthondjur.blogg.se/
Anonym

Hör väl inte till ovanligheterna att datorerna strular på det bygget :P

2011-07-18 | 10:02:08