Loppisfynd!

I söndags ställde jag klockan på 06.30 för att åka på loppis :)
Hittade dessa finingar - för 50:- var dom mina! Blev snabbt mina absolut finaste sandaler i skohyllan ♥
Och förutom lite annat smått och gott, fick den vändbara kudden ovan följa med hem för 15:- Den ska såklart vara i Ninnis rum när det blir klart..... Åh vad jag älskar loppis! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Annica

Satt och tänkte på nu när jag gick in på din blogg hur länge jag faktiskt följt dig och din familj.När Ninni var liten, minns så väl de busiga ögonen på en bild du hade tagit när hon badade med en massa badskum och bara ansiktet på henne syntes. Eller när du helt plötsligt inte uppdaterade på ett tag, då förstod man att Neo hade fötts :) Kul att kunna följa en blogg så länge, men vad tiden ändå går fort... Kram

2011-07-20 | 08:13:06
http://hostbebebis.blogg.se/