Helgen bara rusade förbi!

Jag tycker att helgerna numera bara schvischar förbi! Helt galet vad fort tiden går... Hur som helst så ska jag åka och köpa & beställa tapeter efter jobbet idag. Wohoo! Hunken ska måla klart taket ikväll och sen ska vi bara välja ut ett golv också, för idag ligger där en plastmatta i Ninnis rum. Hujedamig, jag är då inget fan av plastmattor! Tror det blir ungefär samma ljusa laminatgolv som ligger i Neos rum...



Vi har en renoveringsplan, Hunken & Jag. Först var det barnens rum och sen.... sätter vi händerna i vardagsrummet! Det agerar just nu "förråd" för lite kartonger och skit, sofforna och TV:n har vi nämligen i en liten "smatt" just nu. Svårt att beskriva men... ni förstår nog framöver :) När vardagsrummet är klart så ska vi antingen låta "smatten" vara kvar - eller sätta upp två väggar så att det blir ett rum istället... Hm. Får funderas vidare på....

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)