Fullt upp!

Vi har haft fullt upp i helgen. Fullt upp med både cirkusbesök tillsammans med våra nya, goa grannar och sen barnkalas hos Ninnis bästa dagiskompis. Fredrik & grannen har bytt en del takstomme som var rutten, han ska nu klippa gräset och jag har roat mig med att spackla & slipa fönster i vardagsrummet. Jag har också hittat en GRYM tavla som jag letar ihjäl mig efter, men nu har jag äntligen fått tag i en mailadress till någon som KANSKE vet vart jag kan köpa den... Hoppas! Måttligt frustrerande måste jag få säga....
Vi har nyss ätit ute på verandan och nu ska jag ta tag i att måla fönsterna i vardagsrummet. Hela 3 stycken är det, men det går nog rätt fort. Och sen är det bara 2 vändor till innan DOM är klara... (sen är det bara resten kvar!) Vi har redan gjort tapetval när det kommer till tapet i vardagsrummet och ja... jag tror det kommer bli SÅÅÅ fint! Därför kliar det lite extra i fingrarna - vill få det klart för att se resultatet! :p Ninnis rum hoppas jag vi kan tapetsera i veckan, bara tapeterna kommer så... Sen är det med snart klart. Gött! Nehepp, måla fönster var det ja.....
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)