Alla ♥ Dag

Jag har jobbat till 16.oo idag och Fredrik började jobba 17.oo, han ska nämligen jobba i natt. Så, vi möttes i dörren. Hann iofs dricka en kopp kaffe ihop innan han stack, but thats it! Jaja, som jag berättade innan så är Alla ♥ - dag ingenting vi direkt firar. Trots detta hade vi båda tänkt samma sak. En liiiten uppvaktning är i alla fall på sin plats;
Jag sprang in på blomsteraffären på rasten och gav min älskling en bukett rosor i div. blandade färger. Verkligen en jättefin bukett!
(och till alla ni som frågar om jag tagit bilderna själv, JA... det har jag!)
.... sen packade jag in lite kärleksgodis i ett paket tillsammans med en kärleksfull lapp, som jag sedan smög ner i hans väska. Vet fortfarande inte om han märkt nåt? Troligtvis inte. Hihi ♥
Och min älskade hunk hade köpt en helt fantastisk bukett med 3 stora röda rosor till mig ♥
Ett supergulligt kort som han skrivit så fint i *privat* och det bästa av allt.... en överraskning!
Jag behövde inte leta, det skulle jag märka tids nog? Jag väntar och väntar.... :)
Ja, så gick det med dagen vi inte skulle fira, ha! :p


Älskar dig F
- 4 ever and ever babe ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Trots att den här dagen ger mig kväljningar så är ni väldigt söta! ;) <3

2011-02-14 | 22:26:25
http://etthondjur.blogg.se/
Ankizz

Glad alla hjärtans dag!

/Ankizz

2011-02-15 | 12:22:54
http://ankizz.bloggspace.se/
J

Hur gick sista veckan med modifast?

2011-02-16 | 07:51:00