Plugg, möte och sånt därn`t

Jag slocknade som en sten igår. Lyssnade, som jag brukar, på en ljudbok via mp3:n. "Serila gentlemen sökes". En underbar ljudbok som får mig att fnissa högt. Brukar inte kunna lyssna på ljudböcker, det fastnar lixom inte. Tankarna flyger iväg på annat håll och jag får hålla på och spola tillbaka, och lyssna igen var 5:e min - för att lyckas hänga med. Men denna gången går det bra! Kanske för att jag lyssnar på den i sängen, innan läggdags? Eller kanske rent av för att den är så rolig? Hur som helst hann jag inte lyssna länge igår innan jag somnade.....
Mina små ♥♥ är på dagis och jag ska bara ta en kaffe med grannen innan det är dags att sätta igång att plugga. En ny kurs började ju igår, samtidigt som jag avslutade den andra. Har ju också det där mötet, som inte blev av igår, att gå på - och så ska jag ringa resten av samtalen som jag inte hann med igår. Ja, denna dagen lär ju inte sacka fram den heller.... :p Ha en underbar torsdag - snart är det helg, wohoo!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Madde

Kul att det går bra för dig med plugget.

Hur är det med underkläderna, alltså säljer ni fortfarande?

Madde

2011-04-14 | 18:00:14
http://mamamaddesblogg.blogspot.com