Spännande dag framför mig

Jag börjar morgonen med dagislämning innan jag far vidare mot skolan för att skriva prov. Är måttligt nervös inför detta provet, som jag inte hunnit med och plugga så mycket jag hade önskat till. Dessutom är det enligt mig den svåraste kursen hittils så... håll tummarna för mig!
Eftermiddagen fortsätter i samma spännande, nervösa takt då jag ska på ett viktigt "möte". Jag måste dessutom ta och ringa massa samtal under dagens gång. Så, fullt ös. Huset igår låg alldeles perfekt, men det är mycket att göra på det... Så, vi ska fundera och diskutera inom det närmsta. Vid rätt pris slår vi till, annars får vi leta vidare. Men som sagt, både jag och Hunken föll direkt för det. Så, hoppas, hoppas, hoppas! Mycket på gång just nu; I know!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka-2barnsmorsan

Vad roligt att leta hus!



Hoppas ni får en fin dag med inte allt för mkt stress:)



kramar

2011-04-13 | 08:22:00
http://agnieszka.blogg.se/
Johanna

Håller tummarna så klart :)

2011-04-13 | 19:27:42
http://joelsmamma.blogg.se/