Marknad

När mamman jobbar går pappan och barnen på marknad i byn. Det blev karusellåkning i flera omgångar, ring-klubbor inhandlades och självklart så fick pappa Fredrik också roa sig lite.....
... och tror ni inte han tog hem 1:a priset?? Tur-hunk ♥ Lördagen är räddad!
(iaf för hans del, för jag ska då inte mumsa choklad... så det så!)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


johanna-sofia

Hej!



Jag tänkte tipsa dig om att kolla in min blogg där jag säljer unika crystal bullet halsband, och även snart kommer att sälja andra smycken skapta för hand av främst naturprodukter.



Välkommen in!



Kram Johanna-Sofia



http://creativity.webblogg.se/

2011-04-09 | 20:10:29
Evelina

Oj, nu har ni godis ända till påsk=) Vilken tur han har, jag vinner aldrig på såna lotter eller spel! Jag får väl dra den med att jag har tur i kärlek stället för spel :) Ha en bra helg trots jobb:) Kram!

2011-04-10 | 12:36:52
http://evelinalinnea.blogg.se/
maria

Oh lyllosar, godaste chokladen ju!!

Kan inte låta bli att skratta när jag ser lilla Neo på första bilden, vad nöjd han ser ut=)Ja båda två såklart=)

2011-04-10 | 19:13:40