Lördag; Tävling på gång!

Idag skippar vi familjegympan eftersom Neo har ögoninflammation och inte kan följa med, istället ska vi hitta på lite annat skoj. Det bästa med familjegympan är att vi har "klippkort", så även om vi inte går en lördag så förlorar vi inte något utan har den gången tillgodo. Perfa!
I eftermiddag/kväll så kör jag igång en tävling igen. Brukar tacka nej till erbjudanden då jag känner att jag inte har tid för att engagera mig i dom fullt ut - men denna gången fastnade jag för en fin namnring i 925 silver, som fanns på hemsidan. Vill själv ha en men nåt i stil med texten: "Lina ♥ Fredrik" eller varför inte "4-ever and ever babe" ♥ Som ju är min och Fredriks egna lilla kärleksfras. Så, nu ville ge er möjlighet att vinna en sådan ni med - eller ja, något annat i webshoppen. Vinnaren väljer fritt eftersom det är ett presentkort som står på spel.
Kika in senare vetja!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka-2barnsmorsan

Spännande med ny tävling, ska självklart vara med och tävla då jag inte äger någon ring ännu:)



2011-04-02 | 15:06:19
http://agnieszka.blogg.se/