Väääärldens finaste kids ♥

Älskar er, mina små tokungar!



Nu vankas det helg för de flesta av er, eller hur? Själv är det min jobbehelg, så jag jobbar och står i både lördag och söndag. Helgerna består dessutom numera bara av 2 stycken personal!
Ni kan ju själva tänka er då en av oss äter, då är man själv att sköta kassan, butiken invändigt, kallhall och utegård.... galet! Får vi se hur det går....
Men, det bra:iga är att jag slutar 16.15, så hela helgen är ju inte förstörd. Nejdå, lite helgmys ska vi allt hinna med vi också.
Neo har varit hemma från dagis idag med, han har feber. Hoppas han mår bättre imorrn... Nu ska jag och Fredrik kolla på film; The book of Eli. Verkar bra!
TREVLIG HELG ALLA!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka-2barnsmorsan

Jag jobbar oxå i helgen! 7-14 imorrn och 7-12 på söndag:)



kramar

2010-09-03 | 21:27:04
http://agnieszka.blogg.se/