Turkiet - here we come! :D

Japp, vi ska åka till Turkiet - IMORGON! :)
Det blev bestämt hastigt & lustigt -igår faktiskt - och det var bara att tuta och köra eller inget alls. Vi valde att tuta och köra, eftersom det löste sig med jobb och skola relativt smidigt.
Så, den nyinköpta sulkyn var till resan! Kände att jag iallafall ville ha nåt, till stumpan.
Dessvärre så ska mina två grabbar stanna hemma, av div. anledningar ♥ Kommer sakna ihjäl mig! :( Första gången jag är utan min lilla prins i en hel vecka... ojojoj..... Ninni var jag ju "ifrån" lite mer än en vecka då jag och Neo låg på neonatalen, men då träffade jag ju henne en stund var och varannan dag iaf. Inte utan att jag åker med en liten klump i magen imorgon....

Men, innerst inne i hjärtat vet jag att han kommer ha det alldeles förträffligt här hemma. Egentid med både pappa och farmor - som är så snäll och kommer och bo hos grabbarna ett par dagar - är absolut inget som hör till vanligheterna. De hittar säkert på en massa bus & mys! ♥
Så, imorgon åker vi! Jag, min prinsessa och sessans mormor; en riiiiktig girltrip! Ska bli så himla mysigt! Får se om jag kan blogga under tiden, det kan jag säkert. Tar med min Laptop, för trots att jag har semester så blir det en hel del plugg under tiden..... tur att jag redan ligger ett par inlämningar i förväg :p
Så, nån som har några tips eller annat bra att veta - kanske nåt jag inte får glömma hemma? -  innan vi åker - så bring it on! Tacksam för det. Vi har ju varit utomlands med Ninni innan, både i Egypten och i Thailand, men man glömmer så snabbt... :s

Det var en förväntansfull Ninni som la sig i sängen nu ikväll, inte bara pga resan med flygplan utan också för att släppte bomben om att hon ska få följa med sin bästa kompis på DANS imorgon! Ja, mamma Mu får också följa med :D Wii vad KUL det ska bli!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma

Vart åker ni? Side? Om ni åker till Side, försök äta på restauranger som inte ligger inne i antika Side, de är mycket dyrare där... Vi kom faktiskt hem från Turkiet 28/8, älskar Turkiet.

2010-09-11 | 21:03:35
http://www.annakarlsson.se/blogg/
EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Vart ska ni bo? Tänkte jag kanske kan tipsa om saker i närheten (om jag känner till hotellet).



Vi har varit i Side 4ggr..

2010-09-11 | 21:08:01
http://www.annakarlsson.se/blogg/
EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

du kan maila mig på [email protected] så kan jag ge lite tips :-)



Blir lite avis.. vill tillbaka. Fast när vi var där var det ruskigt varmt... 33 grader i havet och närmare 40 i skuggan

2010-09-11 | 21:10:42
http://www.annakarlsson.se/blogg/
Sofie

Men guuud vad roligt!!! Det är poppis nu, med dig känner jag 3 stycken som är/har varit där (en kommer hem imorgon :))



Ha det riktigt riktigt underbart nu!! Och Neo kommer klara sig finfint med pappsen.

Kram på er!

2010-09-11 | 23:45:46
http://fiansess.blogg.se/
Johanna

Vad härligt! O en tjejresa kan ju behövas ibland ;-) Önskar er trevlig resa!!

2010-09-12 | 12:13:42
http://mammamuochlillfis.blogg.se/
Hondjur

Åh! Underbart! Hoppas ni får en jättefin vecka med massa, massa sol och bad och lite mindre pluggande!! Kram

2010-09-12 | 15:02:03
http://ettondjur.blogg.se/
Ebba's mamma (Angelica)

Du förtjänar verkligen en resa :) Du jobbar och sliter både hemma, på jobbet och med sokolan och massa annat :) Hoppas ni får det underbart. Kram,

2010-09-12 | 20:05:52
http://mideco.blogg.se/
Ida H

Å låter som en helt fantastisk sista minuten resa! Och välförtjänt! Du måste bara fråga hur gammal Ninni var när ni var i Egypten, och vad du tycket osv. Vart var ni? Vi har nämligen bokat resa till just Egypten i slutet av november, och vill gärna ha tips å råd att åka med "liten". Kram Kram

Marina

Vd mysigt LIna ! Ha en jätteskön semestertripp med din lilla fina prinsessa och naturligtvis med mamma.

Kram Marina

2010-09-13 | 19:44:53