"som nya"

Ja, här ligger man inte på latsidan direkt! Förtom plugg, praktik och jobb så har jag de senaste dagarna målat våra badrumsfönster. Något som ni själva kan se nedan, var i akut behov av slipning, kittning, spackling, oljning, nya tätningslister samt vit fönsterfärg.
Hua vad fula! :/
har målat fönsterkarmen en gång, ser ni skillnaden? Vadå GULA fönster? :S
Nya "lås" och ett nytt vädringsbeslag (ej på bild) var ett måste. Skillnad ey?
Till och med blomkrukan ser skitig ut jämfört med fönstret *får nog byta kruka för fläckarna går inte bort...
Fint det blir va? :)



Så nu känner jag mig snart redo att sätta in vårt nya handfat. Cant wait! Kommer bli SÅ fint!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Du überkvinna! :p

2010-09-30 | 14:34:45
http://etthondjur.blogg.se/
Laila

Tänk vad lite färg gör så mycket :) Jätte fint.Har glömt och fråga hur det gick med huset som ni var intresserad över?! Eller så har jag missat det när du har skrivit om de :) Ni får ha en jätte bra helg,jag själv ska jobba hela helgen kram

Evelina

Vilken skillnad! Kollar på mina fönster.. skulle behövas ett och annat penseldrag där också:) Läste högre upp, vilken underbar granne du har som kommer med svamp! Jag älskar att äta svamp men tycker det är lite långtråkigt att plocka :) Ha en bra lördag!!

2010-10-02 | 11:30:15
http://evelinalinnea.blogg.se/