Sjuk!

Jag har legat sjuk sen i söndags. Åh, så sjuk jag var sen! Usch. Det är på bättringsvägen, men ännu är jag inte helt återställd.
Det är snart dags för dagislämning, sen ska jag in till stan en snabbis innan det är dags för jobb till 16.00. Sen är det dagis - och Fredrikhämtning :p
Efter det ska jag och Ninni på gymnastik. Eftersom Friskis och svettis la ner sin barngympa (dumt, dumt, dumt!) så fick jag ju luska fram en annan gympa :p Ninni som ÄLSKAR att gympa, ska ju klart få göra det! :D
Däremot är vi inte villiga att betala dyra pengar för att "få gå 10 ggr/en termin", med 45 min på varje pass.. och där man därmed förlorar en massa om man får förhinder/är sjuk... (hallå, det är ju höst och sjukdomar härjar hej vilt och dessutom en hel del kalas..!)
Men, så hittade jag det ultimata! Det toppenbraiga - och dessutom BILLIGA, gymnastiken. Med betoning på gymnastik. Balansgång, redskap, hinderbana, lek och bus. För 250 kr per temin! Och då får valfri vuxen gå med... Dessutom är det på tisdagar! Så vi har fortfarande helgerna helt fria. Blir kanon ju! :)
Efter jul, då Ninni fyller 4 år, kan hon gå över till den "stora gymnastiken" och börja gympa själv. Utan mamma och pappa. Sorgligt att stumpan snart är så stor, så vi ska ta vara på denna terminen. Ensamtid, bara hon och jag ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jonna

Håller fullkomligt med dig om det där med gymnastiken. Hade ALDRIG betalat 7-800 eller vad det nu va för 10 ggr, det är ju inte klokt. Vi betalar som ni - 250 kr per termin (trooor jag det va) och det känns alldeles lagom. Som du säger går det säkeet bort ett par gånger för sjukdomar. Dessutom va väl det typ fredag kvällar eller lördagar det där andra, och vi har som ni mitt i veckan - mycket bättre. Däremot tränar Theo fotboll lördagar, men det är kostnadsfritt så det kvittar =) Krya på dig!

2010-09-07 | 09:34:37
http://jonnaa.blogg.se/
Sanna

Oj oj oj vad tiden går fort !

Man hinner lixom inte med....

Min minsta fyller 3 år idag.

2010-09-07 | 17:29:16
http://www.lyckborg.com
Carina

Gympa är toppen och det finns ofta ideella föreningar som har humana priser. Bra att röra sig och utmärkt för motoriken.

2010-09-07 | 17:51:13
http://justmintoo.blogg.se/
Sofie

Hej!

Kul med gympa! Ellenova gick förra året, men det blir troligen ingen fortsättning så till våren får det bli igen. Vart går Ninni?

Kram på er!

2010-09-10 | 14:36:45
http://fiansess.blogg.se/