Pool- och shoppingdag idag! :p

Här är 33 grader idag och varmt som bara den. Ninni sover middag eftersom vi ska åka in till stan ikväll, då måste hon vara pigg min lilla sessa. Jag har spenderat dagen åt att göra klart alla uppgifter i Religionen. Jag läser ju det ämnet samtidigt som vård & omsorg, tufft - men nu är det klart! Svårt att hitta motivation när man ligger under parasollet och ser alla andra som badar i poolen bara... :p


Så, nu ska jag strax väcka henne så att vi hinner bada lite innan det är dags att göra sig i ordning för staden. Hoppas att vi hittar en massa fint! Jag har redan sett ut lite saker till mina grabbar där hemma.... :D


Ninni fick ett kuvärt av mormor, som var från morfar. Där i låg en "semesterpeng" och igår slog hon till! Det blev en klocka - som hon numera stolt spatserar runt med. Det är hennes käraste ägodel och den ligger tom. brevid henne i sängen. Min fina lilla tjej.


Torsdag idag, På söndag är det hemfärd. Bara några dagar kvar nu... Jag glömde kamerasladden hemma, så ni kan tyvär inte få se några bilder. Får bli ett bildregn när jag kommer hem istället!


Nån som vill dela med sig om hur är vädret i sverige? *nyfiken*

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Vilket hotell bor ni på? Ser fram emot alla bilder.

2010-09-16 | 15:00:59
http://www.annakarlsson.se/blogg/
ida

åh här e vädret ungefär som hos er. sol och skönt. vi badar varje dag och dricker paraplydrinkar. så det så. ;)

kram

Cissi

Här är det skit ;(

Är så glad för eran skull, ska snart göra en sån resa med Annie och mamma ;) Underbart!

Hur får du igång internet när du är iväg, tänkte nämligen ta med mig datorn också och plugga.

Kramar

2010-09-16 | 19:49:34
sarah med elin och filippa

De regnar och blåser en himmla massa ricktigt höst rusk inte alls trevligt.

så passa på att njuta.

kram

2010-09-16 | 20:23:03
lisa

låter som att ni har de härligt!



i sverige regnar de å regnar och reeeegnar:-)

2010-09-16 | 20:42:15
sophie

Kan meddela att det är storm i södra sverige ;) Dock inte ihållande regn så lite sol får vi se ändå.

2010-09-16 | 20:56:11
http://sophieannamaria.blogg.se/
ida

Vädret e bajs men ibland lite kiss kikar fram bakom molnen ;)

Thihi..Syns snart i Ullared :D

Pusssssssssssss

2010-09-16 | 21:20:53
http://idasilverbark.blogg.se/
Calle

Grymt att ni alla bestämde er för att åka iväg! Riktigt bra gjort hörni! Jag försökte faktiskt ringa hem efter att jag kommit fram till Chicago och mött upp med Leah, men fick inte tag i någon. Det är ganska svårt när scheman är så annorlunda.. Iaf, snart har vi internet och kommer kunna skypa och alltihop. Kan inte berätta hur vädret i Sverige är, men jag kan berätta att i Chicago är det mulet idag, har regnat ganska hårt och det blåser! De senaste dagarna har varit väldigt varma och somriga så jag antar att sommaren är över och det drar sig mor höst här. Kramar till er alla och så kul med Ninnis klocka! Leah och jag saknar er alla. -C-

2010-09-16 | 23:19:57
Johanna

Det regnar och blåser här hemma, så passa på att njuta medans ni är där nere.

2010-09-17 | 09:55:52
Sussi - 22 år, mamma & student!

BLÅSIGT! :P Framför allt är det väldigt omväxlande, sol och mulet om vartannat.

2010-09-17 | 12:59:55
http://sussey.blogg.se/
Hondjur

Det spöregnar i solsken. Ungefär. Och så åskar det lite på natten. Och blåser i massor. Det är helskumt verkligen! Jag byter gärna :)

2010-09-17 | 16:01:27
http://ettondjur.blogg.se/