Morrn morrn!

Det blir en relativt fullspäckad dag idag också, det är min enda lediga dag från jobbet denna veckan - så det gäller ju att passa på.



Jag ska till VC vid 9.00. Sen blir det en tur på apoteket för att inhandla div. nödvändiga pryttlar. Sen blir det till att åka hem för att plugga... nu har även den 2:a kursen börjat, spännande :)



Sen blir det troligtvis Barnens Lekland, där Fredrik och ungarna busar - medan jag, återigen, försöker plugga lite... (ja, lite bus med familjen kommer det såklart bli... som om man skulle kunna hålla sig ifrån det? ;)


Ikväll ville grannen att jag skulle komma upp och kika på film, trevligt. Får se hur jag mår bara...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-08 | 15:02:27
http://www.lovemercury.se