Det man inte dör av...

... natten har varit hemsk för min del, känns som jag har kliat ihjäl mig! Tänk er själva, ett kliande som aldrig blir tillfredställt. Sjukt jobbigt!
Något bättre nu på morgonen men det kan ju ha och göra med att man tänker på annat. Hoppas iaf det försvinner helt snart. Nu smittar jag inte längre och det är ju alltid något :)
Ska åka och hämta en sak vi köpt på blocket nu på förmiddagen, sen blir det nog en tur till Kalmar med hela familjen. Mys!
I eftermiddag kan jag förhoppningsvis visa er lite av shoppingen som blev i Turkiet, roligt va? ;) En tävling kommer också upp, antingen idag eller imorgon. Var ju längesen jag hade tid och ork att hålla i en sån, men nu känner jag att det passar perfekt :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Hej Hej Lina ....nu har jag massor att skriva till dig hahahaha....allergisk reaktion...jo det vet vi i denna familjen precis vilket helvete det är !!!Både martin och robin har gått igenom detta!!!Kli Kli Kli så man tror man ska avlida...lider med dig!!! Härligt ni verkar ha haft det i turk -landet...har själv bott där ett år och bara älskar allt och alla där...särskilt maten :)jag bodde i Alanya och vad jag kan tyda på bilderna så var det inte där ni va men maten och kulturen finns ju i hela landet ;)

Och påtal om MAT!!! Vi har här i huset nu börjat äta GI....två veckor snart och det går väl ok...martin har gått ner 7kilo och jag tre!!!Utan någe träning....men det hemska är att vi bara gjort detta i två veckor och är nästan redo att ge upp...sååå trött på maten och chips och godis sugna så vi dör...det jobbigaste är nog frukostarna....är så trött på ägg och har ingen aning om vad vi ska hitta på...hade varit skönt att hitta någon standard frukost som man hade innan med mackor och mjölk...har du några tips? Jag har egentligen tusen frågor om GI men jag ska inte bombadera dig såhär inlägget är nog så långt nu ;) men kom gärna med lite tips om du orkar, vill och kan ;)

2010-09-25 | 09:28:43
http://fisenjag.blogg.se/
Johanna

Fy tycker verkligen synd om dig som har det där kliandet. Skit jobbigt när det inte slutar kan jag tänka mig. kram

2010-09-25 | 10:01:21
http://joelsmamma.blogg.se/
Ebba's mamma (Angelica)

Nyfiken på va du nu har hittat på blocket, du verkar ha en näsa för fynd :)



Kul med en familjedag :) Hoppas den blir bra!



Kram,

2010-09-25 | 10:12:36
http://mideco.blogg.se/
maria

fy-hoppas kliandet snart är över -krya på dig .

nu är jag nyfiken på vad du fyndat på blocket

2010-09-25 | 11:12:09
http://junkstyle-maria.blogspot.com
Sofie

Men fy din stackare. Både för halsflussen och för den allergiska reaktionen. Skönt att du känner dig bättre!!

Ser fram emot både en tävling och mest för att se dina fynd från turkiet :)!!!

Kram på er och trevlig helg!!

2010-09-25 | 12:20:49
http://fiansess.blogg.se/
Laila

Hej Lina det var ett tag sedan jag skrev nu :) Men det har varit så mycket den sista tiden.Har hunnit gifta mig och samma som du har jag också åkt på halsfluss :( Tråkigt att du fick en reaktion på pensellinet,det ska alltid vara något.Vad skoj att få åka i väg på en liten semester.Hoppas att ni hade det jätte bra.

Ni får ha det så bra kram