Det är lite mycket just nu..

.. är det inte den ena så är det den andra, nu är det vår lilla Neo som är sjuk istället! 
 

Dessutom jobbar Fredrik nätter och jag får ta hela nattpassen själv. Ungarna vaknar vid 05-tiden och det är bara att gå upp och se glad ut :p

Leker, busar, sjunger, spelar, ritar.... Försöker plugga lite emellanåt men det är svårt med en liten mammig tjej/kille som vill ha uppmärksamhet. Så, det blir istället till att plugga efter jobbpassen, med start kring 20.00 - jag får helt enkelt offra kvällsmyset mot studielitteratur :D

Dock är det dels ett medvetet val jag gjort, så jag vill inte ha medlidande ;) Vägrar som sagt låta barnen bli drabbade genom längre dagis-dagar eller en ikke-lekande mamma.


Så, bloggen blir tyvär drabbad. Men, I`ll be back! Va så säkra ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)