Egypten, Sharm el Shake

Om 3 veckor nånting drar hela familjen iväg på semester - till Egypten, Sharm el Shake! Där bor vi på ett 4-stjärnigt "all inclusive" hotell med privat strand. Japp - fint skare va! :D När det gäller sista minuten resor finns ingen tid att tveka! Det ska bli sjukt KUL att komma iväg hela familjen - också megakul att 4 av mina älskade släktingar följer med! Tur vi hade att det fanns plats för så många.... :) Längtar ihjäl mig!
Av tidigare erfarenhet finns det inte ett jota att shoppa i Egypten, förutom krims krams och vattenpipor då villsäga ;) Och eftersom vi har All inclusive, behöver vi inte heller bekosta mat, dricka eller glass. Men. Något vi - jag & Fredrik - däremot kommer lägga pengar på, är en utflykt där man får dyka med tuber! Vi gjorde det sist vi var i egypten (Nov 2007) och jisses - går inte ens att beskriva hur vackert, coolt och läskigt det var! Allt på samma gång. Det bara MÅSTE upplevas igen!


När vi var i Egypten sist så var bara Ninni 10 månader, vår lilla tjej ♥
Tänk vad tiden går fort, fort....
Somnade gott i flygplanet, med flaskan i mun :)
På stranden i fina sulkyn, där nån snodde vårt solparasoll! Oförskämda, fräcka människor det finns alltså....
Det var superkul att bada i havet! :)
Allt - och då menar jag ALLT - skulle stoppas i munnen. Stenar, pinnar, fimpar, papper, sand... you name it! Vi hade med oss en uppblåsbar pool som vi fyllde på med lite vatten, och satte under ett parasoll. Toppenbra, faktiskt!
Vår underbara lilla Ninninus ♥ på hotellrummet
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Gud vad härligt :) Du får gärna packa ner mig o Joel i väskan :)

2010-11-02 | 22:02:38
http://joelsmamma.blogg.se/
Hondjur

Åh, vad skoj för Er sötnos!! Det kan behövas efter allt jobbande, skola och allt annat :) Mys i massor nu!! <3

2010-11-02 | 23:21:33
http://etthondjur.blogg.se/
Agnieszka 2barnsmorsan

Gud så mysigt att komma iväg på resa, jag är avis!!!



Hoppas ni kommer få det toppen! kramar

2010-11-03 | 09:06:49
http://agnieszka.blogg.se/
gladulle

oj vad mysigt ni kommer att få, tid för att bara rå om familjen. efter den här hösten med allt jobb och skola så hoppas jag att ni får en underbar resa:)

Kram

2010-11-03 | 10:15:18
http://gladafamiljens.blogg.se/