God morgon sunshine

Både Ninni och Neo vaknade vid 05.00 i morse. Suck! Kan ju säga att jag hade god lust att dra täcket över huvudet igen, men hey - det var ju bara att stiga upp ju! *gäspar* Hur som helst så sitter de just nu och kollar på barnprogram och snart är det dags att duka fram frulle....
Hannie är verkligen vår lilla myskatt, hon och Fredrik myste till det framför tv:n igår. Underbart!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mickan (tävling pågår!)

Söt kisse. :)

Jag gick upp för en halvtimme sen. Räckte gott och väl. :)



Jamen precis. Det blir ändå en hel del bloggar att gå igenom. Jag måste ta och rensa lite på min lista tror jag.

Ha en underbar dag idag du med!

Kramar

2010-11-10 | 08:28:24
http://angel-like.com
Ankizz med Jonathan

Hannies färger är ju bara så underbara.

Vilken fin o mysig katt ni har :)

Kram