Trött!

Idag har jag pysslat en massa med skolan, jag har varit på vårdcentralen (för mitt öra!) och jag har jobbat till 19.15. Eftersom natten till idag var tuff, med två barn som inte alls ville sova, så är jag nu dödstrött! I morgon skulle jag vara ledig men måste hoppa in för en kollega, börjar klockan 8.30 och hoppas jag slutar tidigt. Har mer i skolan som måste hinnas med....
Håll nu tummarna för att våra små älsklingar sover hela natten oavbrytet i natt :)

Ang inlägget nedan så har jag alltså skapat en kategori som heter "privat" - just för att det är privat. Bloggen är som en dagbok för mig och idag är ett datum jag måste minnas, för ett tag framöver. Kanske berättar jag mer nångång, kanske inte. Snälla respektera det utan att bli sura...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)