Sneek-Peek

Nytt golv.....
... och en vägg är tapetserad :) (den andra vita till höger blev ja inte nöjd med, så den ska göras om...)
Det är sjuuuukt svårt, pilligt som bara den! Men, ja hoppas att man inte ser alla "skavanker" när det kommer dit möbler o grejjer. Eller vad tror ni?





Fint va? :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sofie

Haha är det lister där också? Så himla coolt :). Vad lägger du för golv?



Läste precis inlägget om tåg/bil med. Konstigt att det var så dyrt?! När vi åkte till Bulgarien hösten 07 betalade vi 100kr per person för tåget.

Men jag håller med dig om att det är sjukt. Vill de locka folk att åka kollektivt borde de sänka priserna. Till växjö kostar det mig sjukt mycket med tåg. Klart jag med hellre kör! Dessutom kommer jag ju fram mer än en timme snabbare med bil!!



2010-11-11 | 21:25:59
http://fiansess.blogg.se/
maria

Snyggt :) va använder du som golv?!

2010-11-12 | 07:38:28
http://familjenrantzow.blogg.se/
lindiis

Hej,

Snälla vill du skriva i bloggen va det e för superfin tapet du satt upp i dockhuset, den skulle min dotter älska att ha i sitt rum, hon e galen i fjärilar. Älskar den. Fint jobb du gör..kommer bli kanon. Tack. Ha de så bra mvh/Lindiis

2010-11-12 | 19:29:41