Morrn morrn!

Fick sovmorgon till 7.30 i morse, tack snälla kids! Tror ALDRIG det har hänt innan, att båda sover till den tiden...? Hur som helst så verkar Neo må bättre idag, 2 dagar med 40 graders feber räcker väl kan man tycka. Men, han blir såklart hemma idag också. Med pappa. Jag jobbar glassig tid idag; 8.30-15.00 - har heller ALDRIG hänt innan :) Gött skare bli!
Igår fick vi trotsa Neos feber, och åka in till stan innan jag började jobba. Kändes urdumt men vad gör man? Vi var tvungna att fixa pass till lilleman, och då måste ju båda föräldrarna vara med.. Tack och lov räcker det att EN av oss hämtar ut det, när det är klart. För att få ihop en tid innan klockan 15.00 (då polisen stänger) är näst intill omöjlig!
Varför vi skaffat pass till lilleman? Berättar jag kanske i nästa inlägg ;) Nu, frulle sen jobb!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Frida

Polisen i Karlskrona har öppet till 19 på tisdagar och torsdagar om ni har svårt att få ihop det.=)

2010-11-02 | 10:37:08
Therese - Femstjärnigt

Stackars liten, jobbigt med feber!

Kram

2010-11-02 | 13:21:56
http://tess74.blogspot.com/
Laila

Hej Lina!

Vad skönt att Neo börjar bli bättre,så tråkigt när dom har feber och mår dåligt :/ Vilka fina sker du har inhandlat den sista tiden :) Tittade också på den långa samla spegeln till våran hall men dom hade bara guld kvar hos oss och jag vill ha en silver.



Ni får ha det så bra kram