Löv-plockning, round 2!

Efter IKEA var vi ute en lång stund. Ja, grabbarna grus gick in efter nån halvtimme men jag och Ninni stannade kvar ute. Det har varit helt fantastiskt väder ute, kallt men med skinande sol. Lovely!

Ninni gick på kastanje-jakt :p

Fina löv i underbara färger...

Min älskade busa ♥
Några av säckarna som fylldes med löv... puh!
En pippifågel högt där uppe ↑ Tur man har en relativt bra zoom :)
I morgon hoppas vi på likadant väder, så att det inte känns så mörkt och tråkigt :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Britta Bloggar

Fina bilder! Hoppas ni haft en fin kväll!

2010-11-07 | 20:48:56
http://brittabloggar.wordpress.com
Sofie



Såå fina bilder!!

Jag var på Ikea igår och såg med den granen. Love!! :) Dessvärre får nog inte vi heller plats tyvärr...

Haha köpte dessutom en sån blå lampa till Lias, som ni har grön. Funderade på en grön till köket, men bestämde mig för en röd till jul istället. Såå mysigt sken!



Måste bara fråga var du hittat den kanonfina spegeln du har på väggen? Hur stor är den? Vi är på jakt efter en hallspegel sen vi renoverade om, men vill ha lite längd på den...

Kram på er!

2010-11-07 | 21:13:46
http://fiansess.blogg.se/
Sofie

Svarar på kommentaren du lämnade i bloggen också ;).

Lias är 9,5 månad nu. Stora killen :)!!

Det går bra i skolan, men jag håller med om att det är tufft. Jag har extremt höga krav på mig själv och nöjer mig verkligen inte heller med G. Jag strävar efter högsta, hittills har det gått bra-men det är såklart hårt jobb bakom och kursen som precis börjat kommer bli tuff! Men jag fixar det, liksom du. Hejja oss!! :)



Kram på er!

2010-11-07 | 21:49:59
http://fiansess.blogg.se/