Godmorgon, 04.28!

Neo vaknade kring 04 och kunde inte somna om, så det var bara att stiga upp! Mindre bra att han även väckte sin storasyster, som egentligen skulle till dagis några timmar idag. Nu får jag se hur jag gör. Hon lär ju vara död framåt 9-10.... suck! Sen att det har varit en jobbig natt gör ju inte saken bättre, om man åtminstone fått sova 4 timmar i sträck?! Mer begär jag inte ;)
Just nu sitter barnen och kollar på "Wallie", en av deras favoritfilmer (haha!). Samtidigt äter dom banan, för vem har mage och duka fram frukost klockan 04.00? Inte jag i alla fall! :p
Nu har han fått hosta också, lilleman. Typiskt!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Therese

Haha, en sådan där tråkstart på en dagen alltså! Finns någon ingen som stiger upp med ett leende på läpparna klockan 04. Innan vi ställde om klockan till vintertid så vaknade Melvin toktidigt jämnt, men nu vaknar han runt halv åtta på mornarna??? Konstigt! Det borde ju vara tvärtom tycker man!? Men vad fan jag klagar inte, hehe :)

Hoppas ni får en bra dag trots allt!

Kramar

2010-11-03 | 08:21:08
http://tess74.blogspot.com