En härlig, fullspäckad dag!

Morgonen började med att jag, klockan 06.30, fick ett sms från min kära vän Stephanie, som undrade om jag hade tid för en "fralle-frukost". Hon skulle köra sambon till jobbet och var lite frall- och snacksugen, så absolut!
Jag skulle lämna barnen på dagis vid 8.00 så det var ganska snabba ryck som gällde, men Steph var här 07.10 så det hanns med en massa snack innan det var dags för dagis och sen jobb...

Tack gumsi!
Efter jobbet for jag direkt och hämtade barnen på dagis. Där följde sedan min andra fina vän S med hem, tillsammans med sina barn - som går på samma dagis som Ninni & Neo. Vi hann med nån timmes bus, med bland annat bull- och saft picknick - på en rosa filt på köksgolvet! :)
Sedan var det dags för gympa! Idag åkte hela familjen dit ♥ mys!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


mina

håller helt me dig när det gäller snön !! :)



åh de e ju så gott me nybakat bröd till frukost :) vilken mysig lite picknick dom har barnen hihi toppen idé o göra de lite roligare att fika på det sättet :)



jasså va dom så billiga,, måste se om jag kan hitta sånna ! tycker de e såå fint me spotar ! lääängtar tills vi får flytta in i vår lägenhet så jag kan få inreda den :D



jodå vi har haft en bra dag,, har vart jobb o dagis o sen så följde en kompis från dagis me hem här oxå :)



o nu håller jag på o tvättar mindre kul men men man måste ju haha



ha en trevlig kväll! kram

2010-11-09 | 20:06:09
http://minaj.blogg.se/
Mickan (tävling pågår!)

Gott med frallor och mysigt med picknick. ;)



Ja, det har snöat hela dagen. Nu hoppas jag det stannar kvar och att det inte blir slask av det. Usch.

Kramar

2010-11-09 | 21:00:22
http://angel-like.com