...är hemma med Neo..

... men ska alldeles strax gå till jobbet. Jobbar till 19.15 ikväll. Suck! Neo fick bli hemma idag också, eftersom han sovit så dåligt i natt och bröt ihop för minsta lilla i morse. Min lilla plutt ♥ Fredrik har jobbat i natt så han får gå upp lite tidigare helt enkelt...
Tänk, att han legat i min (gigantiska!) mage. Denna underbart fina lilla kille. Ofattbart!





... och nu är han 2 år, min lilla prins ♥ Tiden går så fort - ta vara på varje minut!
Lättare sagt än gjort med dagens alla måsten, men... försök....
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

Hihi, precis när jag kollade på din mag-bild så sparkade våran lilla i min mage:) Åh, jag längtar! Men om du säger att tiden går fort så liar jag på dig:)

2010-11-08 | 21:08:19
http://evelinalinnea.blogg.se/