Väntan . . . .

Visst är det drygt att vänta?

Just nu sitter jag och kliar mig i ögonen, längtar efter mina nya linser som jag beställt hem en laddning av. Jag har ju månadslinser, som jag alltså även sover med, och beställer för 6 månader i sträck. Beställer man dessutom från nätet så blir det 800 kr billigare än att handla dom av min optiker. Sjukt eftersom de är exakt samma!




Väntar också på ett gäng filmer som är beställda och som ska dimpa ner i brevlådan, bland annat Avatar som verkligen är ett måste i DVD hyllan. Bättre film får man ju leta efter!


Sen har jag också klickat hem en pocketbok, hör och häpna. När jag ska hinna läsa den är frågan, men eftersom jag nu pluggat klart på kvällarna (syftar på taxilegget) så kanske jag kan ta mig tid att läsa boken istället? 

Boken fick jag nys om på favoritprogrammet "Efter 10" med Malou, då författaren Jonas Helgesson var där som gäst. Han har nu släppt en till bok (men den jag beställde är hans första) och jag fastnade direkt! Underbara människa. Jag är så fantastiskt imponerad av människor likt Jonas. Se intervjun nedan;



Så, jag ska läsa boken med spänning och säkert kommer jag klicka hem hans andra bok "Ett CP bra liv" också! 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Åhh, jag har oxå precis börjat med linser! Jag ska beställa nu från min optiker. men hade sen tänkt att ebställa från nätet? Vilken sida beställer du ifrån? Tycker det är lite av en djungel det där... Ha en bra dag!

2010-05-03 | 09:17:09
http://mammamuochlillfis.blogg.se/
★svantes mamma★

Vilken sida beställer du från? Jag använder oxå månadslinser, har auotgiro varje månad, ca 215kr/månad.



Kan tyvärr inte ha dem på nätterna längre, fick små blåsor som kliar sönder ögonen nästan...



kram kram

2010-05-03 | 16:26:24
http://nykick.blogg.se/