Trött, tröttare, TRÖTTAST!

Jepp nu är det sängen som gäller för min del. Efter att ha gått upp kl 03.50 två dagar (eller ska jag säga nätter?)  i sträck, och sedan jobbat till 19.30 - så är jag helt slut ikväll. 

Mellan 04-04.30 i natt bär det av till Ullared - äntligen! Vi är som sagt 5 tjejer som har bokat en husvagn där :D och 4 av oss börjar färden mot paradiset runt den tiden. (därför är det bäst jag hoppar i säng bums, så jag hinner sova lite iaf..) och den andra dåren (som bor kring stockholmstrakterna) kör redan vid 00.00. Ida du e craaazy! :p


Har precis skrivit ut en vägbeskrivning och duschat. Kommer hem på söndag igen och jag lovar er en bättre uppdatering så fort jag har ork och lust. 


Ha nu en toppenhelg - för det ska jag! :D :D 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ebba's mamma (Angelica)

Ha en fin helg, och shoppa lungt ;) Kram,

2010-05-07 | 22:22:39
http://mideco.blogg.se/
Annika

Hej, jag köpte ett halsband av dig i julas (som blev mycket uppskattat och populärt). Jag undrar om du skulle kunna göra ett halsband till som jag kan köpa av dig? Tanken är att jag ska ge bort det på mors dag så gärna om det går innan dess. Det är ett sådant med två brickor med namn på. Du kan väl maila mig. Min mail är: [email protected]



tack på förhand!



Mvh Annika

P.S. Vore snällt om du inte publicerade min kommentar :)

2010-05-09 | 17:16:29