Söta fåglar - SÖTASTE ekorrar!

Det är väl knappast nån som missat de färgglada fåglarna som sitter på en gren som fungerar som krok? Jag har hela tiden varit lite "emot" dessa, visst är de söta - men, samtidigt så finns de nu väl i varenda hem? De blev lite FÖR poppis för min del....

Men, nu har jag hittat uppföljaren till fåglarna - EKORRAR! SÅÅÅÅ SÖTA!! Jag kunde bara inte låta bli och klickade genast hem ett 2-pack rosa Ekorrar på vit gren. 

Vart jag ska ha dom? Ingenstans just nu, men tanken är såklart att vår ♥ prinsessa ska få ha dom i hennes rum framöver, kanske som krok till alla mängder pärlhasband/armband som skapas på löpande band?


Är lite sugen på att klicka hem dom i helvitt också, men nae... lite osäker är jag allt fortfarande.

Ekorrarna säljs i 2-pack och kostar 139-169 kr beroende på vart man köper dom.
(www.favoritsaker.se får in ekorrarna på lager i början av Juni igen, där kostar dom 139 kr)



Här ovan ser ni de populära fåglarna jag menade..

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Laila

Hej Lina!

Vad tar du för en silver stav med kulhalsband.

Det ska står Jonas på en sida på någon annan 2010 och den tredje student.Och han tar studenten juni 11.Tror du att du skulle hinna med de.Beroende vad du ska



MVH Laila

Marih

Sååå söta. Smart att använda till smycken! Kanske man skulle ta o kopiera den idén? ;o)

2010-05-20 | 23:04:38
http://marih.blogg.se/