Hey vad det går!

Nu sitter man här och det är redan måndag! Vart tog helgen vägen??

I lördags gick vi ut i trädgården redan vid o8.oo. Jag rensade i rabatten på framsidan och ungarna cyklade. Två timmar och en fika senare var det dags att åka till jobbet - och jobba till 16.00.

Sen var det bara att cykla hem för att byta om, middag hos mina föräldrar var näst på schemat. Lyx! En massa bus och mätta magar senare så åkte vi hemåt framåt 20.30 tiden. Tack snälla för en underbar kväll!

Vi nattade våra små i samma rum och hör och häpna så blev natten lugn! Helt fantastiskt härligt att få kunna se på film i sitt eget sovrum, nerbäddad under täcket i sin egen säng, för att sedan somna halvvägs in i filmen...


I söndags åkte vi in till stan och lekte i den "stora" lekparken - håll i er nu - klockan o7.oo!! Har man morgonpigga barn så har man! :p Sedan åkte vi och handlade vid 8.oo och en timme senare körde vi hemåt igen. Väl hemma var det dags att göra mig i ordning för jobbet och klockan 10.00-16.15. Puh!

Hemma vid 16.30 och nån kvart senare kom min goda vän I med hennes dotter - en av Ninnis aaaallra bästaste kompisar. Behöver jag säga att lyckan var gjord för dessa små damer? Ja det var kanonskönt för en annan också, att få ventilera sig lite.. Tack vännen, hoppas vi kan ses snart igen!

Vet inte alls vad klockan var när vårt besök for hem igen men det var i alla fall lagom för ett bad, kvällsmat och sedan nattning av kidsen. Även då la vi dom i samma rum och trots att natten till idag bjöd på ett par uppstigningar så är det ändå SÅ värt det - att få kunna läsa/prata/kolla på film innan man somnar. Lovely!



Nu är det som sagt måndag och jag jobbar alla veckans dagar, men får förhoppningsvis (!) ledigt på onsdag. I morgon ska jag köra taxi för ett bolag, en kostnadsfri övningsrunda innan det är dags att köra upp. Nervöööst! Men det ska bli skit coolt :D Uppkörningen ska jag ringa och boka senare idag. 


Och fredag jobbar jag till 19.15. Hem och bums i säng eftersom jag ska upp kring 03.00 för att sedan köra och hämta upp mina tjejkompisar vid 04 - sen brummar vi till ULLARED!! Woohoooo! Shit vad jag längtar.


Vi har ju som sagt bokat en "lyxig fyrbädds HUSVAGN med förtält" på ullaredscampingen, haha kommer verkligen bli askalas! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Nathalie

Jääääklar vilken fin husvagn!! :) Hoppas ni får det toppenbra! /Ägare till en plutt-husvagn

Evelina svarar

åh jag skulle också vilja åka till Ullared och shoppa loss lite=) Husvagnen ser tjusig ut!

2010-05-03 | 18:01:03
http://evelinalinnea.blogg.se/